Pán prstenů
Již od dob úspěchu prvního vydání fantasy ságy J.R.R. Tolkiena Pán prstenů uvažovala hollywoodská studia o adaptaci románové trilogie pro stříbrné plátno. Práva na zfilmování nejprve vlastnil Walt Disney a v roce 1968 přešla pod společnost United Artists, kde se uvažovalo o hrané adaptaci, jíž se případně měli zhostit Stanley Kubrick či John Boorman, ale kvůli nákladnosti a náročnosti produkce k natáčení nedošlo. Projekt byl nakonec přiřknut režisérovi animovaných snímků Ralphu Bakshimu, jenž svými celovečerními snímky Fritz the Cat a Heavy Traffic a Coonskin de facto ustanovil kategorii animovaných filmů pro dospělé publikum. Podobně jako ve svém předchozím futuristickém eposu Wizards použil Bakshi i při tvorbě Pána prstenů kombinaci tradiční animace, rotoskopie a postprodukčního filtrování hraných záběrů, díky čemuž docílil reálnějšího pohybu animovaných postav, ale také dokázal vytvořit epické sekvence bitev bez nutnosti nadměrného rozpočtu.
Obsazení filmu Pán prstenů

- Recenze seriálů

7
Recenze: Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora

9
Recenze: Monstrum: Příběh Jeffreyho Dahmera

3
Recenze: Resident Evil: Lék patří mezi nejhorší herní adaptace

9
Recenze: 3. série The Boys posouvá hranice zvrácené zábavy

10
Recenze: Arcane - fenomenální animák ze světa League of Legends
- Poslední komentované
1
ČLÁNEK
| 29.06.2025 23:04
1
ČLÁNEK
| 24.06.2025 15:46
4
ČLÁNEK
| 10.06.2025 07:12
5
ČLÁNEK
| 09.06.2025 23:00
3
ČLÁNEK
| 14.05.2025 03:00